روزنوشت‌های یک طب‌آموز

روزنوشت‌های یک طب‌آموز

روزمره نوشت‌های یک طب‌آموز
روزنوشت‌های یک طب‌آموز

روزنوشت‌های یک طب‌آموز

روزمره نوشت‌های یک طب‌آموز

سلام!

سلام. 

من محبوب هستم. ۲۱سالمه و دانشجو هستم. مدت‌ها بود که فکر نوشتن در وبلاگ رو در سر داشتم، تا اینکه چند دقیقه‌ی پیش، درست وقتی که جزوه‌ی ایمونولوژی در دست داشتم، تصمیم گرفتم خانه‌ای جدید اینجا بنا کنم. 

با روزمره نویسی بیگانه نیستم ولی در پلتفرم‌های دیگری می‌نوشتم و فکر وبلاگ نویسی از زمانی در سرم افتاد که وبلاگ‌های متعددی رو دنبال می‌کردم و از جو و حس و حالش خوشم میومد. 

اینجا از روزمره، افکار و دغدغه‌هام می‌نویسم. امیدوارم اینجا هم بتونم دوستان خوبی رو پیدا کنم. 

•تمامی اسامی در این نوشته‌ها، از جمله اشخاص و شهر‌ها، مستعار هستند. 

§حضور شما و وقتی که برای خوندن نوشته‌ها می‌ذارید بسیار ارزشمنده. همچنین خوندن کامنت‌هاتون برام بسیار خوشحال‌کننده و انرژی‌بخشه. §


فعلا علاوه بر وبلاگ در چنل تلگرام هم هستم:

https://t.me/aboutmahboob

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد